Welk doel heeft uPod?

Veelgestelde vraag

uPod heeft als doel om de datakwaliteit te verbeteren door het voor jou een stuk gebruiksvriendelijker en efficiënter te maken. uPod helpt zowel de spooraannemers als ProRail met:

  • Een simpele en eenduidige manier om data aan te leveren: geen regionale verschillen meer in de processen.
  • Een actueel overzicht van de voortgang in een project direct zichtbaar: een duidelijke en afgebakende scope wat er moet gebeuren meteen inzichtelijk bij het inloggen.
  • Ondersteuning in het proces wanneer je het nodig hebt: automatiseert stappen die nu handmatig zijn.
  • Voorkomt fouten in het systeem direct bij de bron: zo verhogen we de ‘First Time Right’.
  • Elke les die we nu leren versimpelt de transitie naar een nieuw SAP-systeem.

Heeft dit antwoord je niet geholpen? Geef ons feedback via https://forms.office.com/r/brk0L7nebr

Meer over:

Heb je een vraag?

We helpen je graag! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals:

  1. Je kunt niet inloggen
  2. Je ziet een zwart scherm
  3. Er werkt iets niet
  4. Je bent je wachtwoord vergeten

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail)