PMP

Applicatie

PMP staat voor ProRail Monitoring Platform. Met dit platform wil ProRail de monitoringsgegevens van alle objecten die worden gemonitord op 1 centrale plaats vastleggen en de informatie op eenduidige wijze beschikbaar stellen.

Start PMP Stel je vraag over PMP

PMP is een web applicatie en is door iedereen te benaderen. Echter om de data in te kunnen zien moet PMP worden aangevraagd. Middels de aanvraag worden de rechten goed gezet. 
Er is voor gekozen dat medewerkers van de onderhoudsaannemers alleen toegang hebben tot de objecten van hun eigen contractgebieden.

In PMP wordt de informatie van de verschillende soorten objecten beschikbaar gesteld. ieder objectsoort heeft zijn eigen specifieke kenmerken en zijn eigen businessrules.  De navigatie door PMP is voor alle objecten eenduidig maar per objectsoort wordt er andere informatie getoond.

Toegang

Voor medewerkers ProRail

De applicatie PMP is voor iedereen toegankelijk. Echter toegangsrechten vraag je aan via https://ssp.prorail.nl. Klik op "Software aanvragen" en zoek op "PMP". 
Klik op de gevonden applicatie "PA-PMP" en klik vervolgens in de pop-up op "Nu aanvraag indienen".

Procesaannemers

De procesaannemers kunnen PMP aanvragen via https://IDM.ProRail.nl.
Voorwaarde is dat de aanvrager beschikt over een ProRail EX account. 
In dit document is in detail beschreven welke stappen u moet uitvoeren.

Overige externen

De overige externe aanvragers kunnen per mail een verzoek indienen via pmp@prorail.nl.
Deze verzoeken worden individueel in behandeling genomen door de product owner of de platformbeheerder van PMP.

Wil je meer informatie? Kijk eens op onze sharepoint pagina.

Meer veelgestelde vragen

Meer over:

Heb je een vraag?

We helpen je graag! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals:

  1. Je kunt niet inloggen
  2. Je ziet een zwart scherm
  3. Er werkt iets niet
  4. Je bent je wachtwoord vergeten

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail)