
: Veelgestelde vragen
Hieronder vind je veelgestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden.
- Wordt in ProRail MEET alleen de meetbehoefte bijgehouden voor metingen met een meettrein?
- ProRail MEET beheert de meetbehoefte een kleine 2 jaar vooruit. Wordt gebruik gemaakt van de infra zoals deze er dan uit ziet?
- Waarom heb ik geen toegang tot ProRail MEET?
- Hoe actueel is de spoorse data in ProRail MEET?
- Doet ProRail MEET ook iets met de ingewonnen meetdata uit de meettreinen?
- Hoe vraag ik toegang aan voor Plandix?
- Ik heb een vraag over ProRail MEET of over het meetproces. Waar kan ik deze stellen?
- Hoe kom ik aan een B2B-acount?
- Wat is PUIC?
- Als ik in Railinformatie Portaal meerdere type bestanden (.csv, . pdf, .dgn, .dwg) heb geselecteerd en op de Download knop klik, worden de bestanden niet gedownload. Wat kan ik doen ?