Hoe vraag ik een account voor uPod aan?

Veelgestelde vraag

Leuk dat je wilt gaan werken met uPod. uPod werkt met Single Sign On i.c.m. je ProRail account. Dit geldt ook voor de projectaannemers. Het kan zijn dat we bij de eerste keer inloggen nog een aantal accountinstellingen moeten toewijzen. Dit doen we zo snel mogelijk.

Mocht je vragen hebben of toch problemen hebben met inloggen, neem dan contact op met upodsupport@ProRail.nl. Werkt Single Sign On niet? Dan kun je een account aanvragen via upodsupport@ProRail.nl.

Heeft dit antwoord je niet geholpen? Geef ons feedback via https://forms.office.com/r/brk0L7nebr

Meer over:

Heb je een vraag?

Wij helpen je graag verder. Vul het formulier in en wij geven binnen 24 uur antwoord!

Helaas werkt deze functionaliteit momenteel niet. We zijn op zoek naar een oplossing. Mail je vraag naar helpdesk.spoordata@prorail.nl.