Hoe krijg ik een rol in uPod?

Veelgestelde vraag

Binnen uPod zijn er verschillende rollen actief. Voor gebruik van uPod moet je dus ook een rol aanvragen.

  • ProRail interne medewerkers vragen een rol aan via het Self Service Portal
  • Externe medewerkers vragen een rol aan via IDM
  • Je kunt één rol aanvragen Staat jou rol er niet tussen, kies dan voor UPOD Overig De rollen in SSP:
    • uPod-Aannemer
    • uPod-Inhoudelijke beoordelaar
    • uPod-Overig
    • uPod-Bouwcoordinator
    • uPod-Inspecteur
    • uPod-Loketmedewerker

Meer over:

Heb je een vraag?

We helpen je graag! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals:

  1. Je kunt niet inloggen
  2. Je ziet een zwart scherm
  3. Er werkt iets niet
  4. Je bent je wachtwoord vergeten

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail)