Als ik in Railinformatie Portaal meerdere type bestanden (.csv, . pdf, .dgn, .dwg) heb geselecteerd en op de Download knop klik, worden de bestanden niet gedownload. Wat kan ik doen ?

Veelgestelde vraag

Sommige browsers hebben een beveiliging ingebouwd dat het downloaden van meerdere bestanden tegenhoud.

Dit kan opgelost worden door op het downloadmelding knopje (rechts in het adres balk waar https://www.railiformatieportaal.nl staat) te klikken. Dan kun je kiezen voor “https://www.railinformatieportaal.nl altijd toestaan meerdere bestanden te downloaden” en dan op Klaar te klikken.

 

Meer over:

Heb je een vraag?

We helpen je graag! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals:

  1. Je kunt niet inloggen
  2. Je ziet een zwart scherm
  3. Er werkt iets niet
  4. Je bent je wachtwoord vergeten

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail)