Ik wil toegang tot een applicatie

Veelgestelde vraag

Voor toegang tot een applicatie heb je meestal een account nodig en vervolgens dien je toegang aan te vragen via:

Ga naar toegang aanvragen

ProRailers kunnen toegang tot applicaties aanvragen via IDM.

Ben jij een organisatie die voor ProRail werkt dan is er een grote kans dat binnen jouw organisatie een administrator aanwezig is die voor jouw een en ander kan regelen. Zo niet dan moet je bovenstaande knop gebruiken om toegang aan te vragen.

Ben jij een organisatie die niet voor ProRail werkt maar wel toegang wil tot applicaties dan moet je contact zoeken via informatiediensten@prorail.nl.

Ben jij een aannemer die bijvoorbeeld een boring moet doen nabij het spoor dan heb je in ieder geval een vergunning nodig. Meestal moet je dan een tekening/ondergrond (BBK) aanleveren met daarop de gegevens. Die BBK (BasisBeheerKaart in dwg, dgn en pdf formaat) kan je opvragen bij helpdesk.spoordata@prorail.nl.

Meer over:

Heb je een vraag?

Stel je vraag

We helpen je graag! We reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals: kan niet inloggen, zie een zwart scherm, er werkt iets niet, ik ben mijn wachtwoord kwijt, et cetera.

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail)