Ik kan niet meer inloggen op een ProRail applicatie

Veelgestelde vraag

Tip1: het kan zijn dat jouw computer wat opgeschoond (cash) moet worden v.w.b. browser gebruik. Klik dan op de 3 punten rechtsboven in de browser en klik vervolgens op instellingen. Daar zie je de optie Privacy en beveiliging. Hier kan je de cash leeg maken. Tip2: Gebruik zoveel mogelijk de juiste url, zonder toevoegingen. Bijvoorbeeld www.railmaps.nl en sla dat ook zo op in de bookmark. Tip3: Raadpleeg jouw administrator binnen jouw organisatie. Die administrator kan in ons IDM systeem om applicaties toe te wijzen aan personen binnen die organisatie. Tip4: Mail of bel met onze ProRail servicedesk. Dit is de eerstelijns helpdesk die ondersteund bij problemen met applicaties. 088 2317100 of servicedesk.prorail@prorail.nl Tip5: heb je een vraag over (spoor)data? Mail dan de helpdesk.spoordata@prorail.nl.

Meer over:

Heb je een vraag?

Wij helpen je graag verder. Vul het formulier in en wij geven binnen 24 uur antwoord!