Ik kan niet meer inloggen op een ProRail applicatie

Veelgestelde vraag

Tip1: het kan zijn dat jouw computer wat opgeschoond (cash) moet worden v.w.b. browser gebruik. Klik dan op de 3 punten rechtsboven in de browser en klik vervolgens op instellingen. Daar zie je de optie Privacy en beveiliging. Hier kan je de cash leeg maken. Tip2: Gebruik zoveel mogelijk de juiste url, zonder toevoegingen. Bijvoorbeeld www.railmaps.nl en sla dat ook zo op in de bookmark. Tip3: Raadpleeg jouw administrator binnen jouw organisatie. Die administrator kan in ons IDM systeem om applicaties toe te wijzen aan personen binnen die organisatie. Tip4: Mail of bel met onze ProRail servicedesk. Dit is de eerstelijns helpdesk die ondersteund bij problemen met applicaties. 088 2317100 of servicedesk.prorail@prorail.nl Tip5: heb je een vraag over (spoor)data? Mail dan de helpdesk.spoordata@prorail.nl.

Meer over:

Heb je een vraag?

Wij helpen je graag verder. Vul het formulier in en wij geven binnen 24 uur antwoord!

Helaas werkt deze functionaliteit momenteel niet. We zijn op zoek naar een oplossing. Mail je vraag naar helpdesk.spoordata@prorail.nl.