Meld een datafout

Nieuws

14 mei 2025

Door diverse oorzaken onstaan er fouten in onze data. Objecten ontbreken, staan er nog wel maar zijn buiten al verwijderd, attribuutinformatie klopt niet, object staat op de verkeerde plek, et cetera.

Fouten kan je bij ons melden met gebruik van het "Stel een vraag" formulier (onder aan deze pagina) of door het sturen van een mail naar helpdesk.spoordata.

Maar we hebben nog een methode ontwikkeld. Op de homepage in de "Snel naar" balk staat een knop "Datafout melden. Hiermee ga je naar een zogenaamde Survey app. Je vult wat gegevens in en prikt op een kaart de locatie van de datafout.

Zie jij een fout op de kaart? Meld het ons.

Meer over:

Heb je een vraag?

Stel je vraag

We helpen je graag! We reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals: kan niet inloggen, zie een zwart scherm, er werkt iets niet, ik ben mijn wachtwoord kwijt, et cetera.

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail).