Heb je een vraag?
Waar je ook een vraag over hebt, wij helpen je verder. Vul het formulier in, klik op verzenden en wij geven binnen vierentwintig uur antwoord!
Direct naar de inhoud.
Veelgestelde vraag
Tip1: het kan zijn dat jouw computer wat opgeschoond (cash) moet worden v.w.b. browser gebruik. Klik dan op de 3 punten rechtsboven in de browser en klik vervolgens op instellingen. Daar zie je de optie Privacy en beveiliging. Hier kan je de cash leeg maken. Tip2: Gebruik zoveel mogelijk de juiste url, zonder toevoegingen. Bijvoorbeeld www.railmaps.nl en sla dat ook zo op in de bookmark. Tip3: Raadpleeg jouw administrator binnen jouw organisatie. Die administrator kan in ons IDM systeem om applicaties toe te wijzen aan personen binnen die organisatie. Tip4: Mail of bel met onze ProRail servicedesk. Dit is de eerstelijns helpdesk die ondersteund bij problemen met applicaties. 088 2317100 of servicedesk.prorail@prorail.nl Tip5: heb je een vraag over (spoor)data? Mail dan de helpdesk.spoordata@prorail.nl.
Als je onze website bezoekt dan krijg je daar cookies bij. Geen gevulde koeken of stroopwafels, maar tijdelijke digitale bestandjes. We gebruiken functionele, analytische en marketingcookies. De functionele cookies zijn nodig om deze website goed te laten werken. Die staan dus altijd aan. Voor de analytische cookies en marketingcookies kun je hieronder zelf toestemming geven. Meer informatie over onze cookies vind je in ons cookiebeleid.