PRULA Viewer

In deze module kan informatie worden opgevraagd over de Planning, Realisatie en Uitval (PRU) van meetritten en de Levering en Acceptatie (LA) van meetgegevens.  
Onder het tabblad “Referentielagen” kunnen specifieke referentie kaartlagen aan en uit worden gezet. Het tabblad “Selecteer weergave” kunnen diverse visualisaties worden opgevraagd in de kaart. Deze zijn:

  • Uitgevallen metingen - uitgevallen metingen met een indicatie of de uitgevallen meting is herpland
  • Alleen eerstvolgende planningsdatum - de eerstvolgende geplande meting per asset, onderverdeeld in de maand waarin deze is gepland
  • Alleen laatst gerealiseerde meting - de laatst gerealiseerde meting per asset, onderverdeeld in de maand waarin deze is gerealiseerd
  • Gerealiseerd percentage segmenten - de voortgang per asset uitgedrukt als het aantal gerealiseerde metingen gedeeld door het benodigde aantal metingen volgens het meetpakket voor het betreffende meetjaar (in procenten)
  • Interval planningsdatums - voldoet de planning en de realisatie van de metingen per asset aan de gestelde intervallen in de richtlijnen
  • Gerealiseerd na herplanning - metingen per asset die gerealiseerd zijn nadat ze eerder waren uitgevallen
  • Verschil meetpakket en PRU - de verschillen in frequenties tussen het meetpakket en de planningsgegevens van het meetbedrijf per asset
  • Levering laatste meetrun – de leverdatum van de laatste meetrun per asset, inclusief de tijdigheid van de levering. Deze moet binnen 5 werkdagen na de meetdatum hebben plaatsgevonden
  • Acceptatie laatste meetrun - de acceptatiedatum van de laatste meetrun per asset, inclusief de tijdigheid van de acceptatie. Deze moet binnen 5 werkdagen na de leverdatum hebben plaatsgevonden
  • Onvolledige PRU-gegevens – assets waarvan informatie onbekend is. Het gaat om gevallen waar de planningsdatum is verstreken en waar geen realisatie- of uitvaldatum bekend is
     

Het is mogelijk om informatie op te vragen over een asset door deze aan te klikken in de kaart.

Heb je een vraag?

We helpen je graag! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals:

  1. Je kunt niet inloggen
  2. Je ziet een zwart scherm
  3. Er werkt iets niet
  4. Je bent je wachtwoord vergeten

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail)